Sunday, May 06, 2012

Little Wish

Assalamualaikum.

Ada satu hari, ada seseorang datang kat tempat kerja aku. Dia ada datang untuk mengajar something extra tentang kerja yang kami buat tiap-tiap hari. Hari terakhir dia kat sana, dia ada cakap sesuatu yang tak ada orang cakap kat aku sebelum ni. Banyak nasihat yang dia bagi kat kami masa tu yang bagi aku memang berguna walaupun dia cuma datang sekejap saja. Datang dua hari tapi dia dah boleh bagi impak yang besar. Dan sampai sekarang bila aku bekerja, aku ingat pesan dia. Well, pesan mak abah dan insan tersayang menatap indahnya senyuman di wajahmu membuatku terdiam dan terpaku pun aku ingat. Depa selalu pesan dan tak jemu-jemu pesan kat aku.

Salah satu daripada kata-kata orang yang datang kat tempat kerja aku cakap ialah buat apa yang kita masih muda boleh buat. HAHAHA. Walaupun tu bunyi macam hhmm... klise, hey, at least bagi semangat kat aku nak buat oncall dan kumpul duit banyak. HAHHAHA.

Nak jumpa Mickey! Nak jumpa Mickey!

Oh my. I really want this baby walaupun aku tak banyak sangat nak guna apps kat sini dan malas nak explore apps yang ada. HAHAHAH

Coming soon. Ehem.

Haritu dah terlepas nak pergi masa ada kat Putrajaya. Rugi rugi rugi. Kerja punya pasal. Sudahlah cuti sehari saja. T______T

Sangat mahu dan dalam proses ke arah ini. Tak rugi belajar. 

Sangat mahu ke sini. Rasa mahu pergi ke sana hujung tahun ni dengan rakan-rakan. Tak pun dengan keluarga. Kalau tak dapat pergi dengan rakan-rakan mahupun keluar, mahu pergi dengan encik suami. Hik.

Ini pun nak sangat pergi. Tengok harga tiket rasa nak menanges tepi sinki. Apa mahal sangat. Jadi kena kumpul dari sekarang. Kalau tak mula kumpul duit, dinosor hidup balik pun aku tak sampai kat sana.

Ini antara makanan yang menjadi dambaan perut dan usus. Tapi rasa was-was pun sama naik dengan keinginan. Oleh yang demikian, aku pun rasa berbelah bahagi. Penyudahnya, tak makan sampai sekarang walaupun dah bertahun-tahun teringin nak makan.

Ini salah satu destinasi nak pergi. Nak tengok sendiri kecantikan Taj Mahal dan jumpa Kajol. HAHAHHAH


//
//
//


Punya lah banyak keinginan. Semua tu guna duit. Ni ekceli kali kedua aku buat entry ni. Entry yang kali pertama entah pergi mana. Terdelete ke, hilang secara mengejut ke pun aku tak tahu. Kalau hilang lagi, memang lah ....

No comments: