Sunday, April 22, 2012

Wedding : Lovely :)

Assalamualaikum.

Macam biasa. Aku selalu ada entry tertangguh. Kali ni aku datang dengan entry tertangguh yang penuh dengan kebahagiaan dan kasih sayang. Ehem.

Selamat pengantin baru diucapkan kepada Munira (Kak Eira) dan pasangan tercinta Shariman (Abang Eiman) yang merangkap senior masa kat kolej. Majlis telah berlangsung dengan meriahnya pada hari Sabtu, 10 Mac 2012 bersamaan 17 Rabiul Akhir 1433 Hijrah di Tanjung Dawai, Sungai Petani.


Sebahagian hantaran daripada pihak perempuan untuk pihak lelaki

Makin comel budak kecik sebelah aku ni. Seriously. Dah pandai belit-belit tudung. Aku tau belit bandage kat tempat luka saja. Tu pun lepas beberapa kali cubaan baru berjaya T______T

Pandangan sisi pengantin cantik dan pengapit pengantin yang gorjes. 

Ehem.

Again. Pengapit gorjes

Sebahagian daripada hantaran pihak pengantin lelaki kepada pengantin perempuan

Pelamin comel :)

Pengantin baru yang telah lama bersemai kasih sayang. Eceh.

Pengapit pengantin yang gorjes di mana-mana. Itu lah Kak Nana :P



Masa kenduri merupakan masa untuk kawan-kawan berjumpa dan berkumpul. Lepas belajar semua bawak haluan masing-masing. Ada yang sibuk dengan kerja, oncall bagai. Semoga kenduri kawen kawan-kawan aku nanti aku tak kena oncall atau stayback. :P

Weih. Nak kawen bagitau awal-awal. Aku nak book cuti. Hewhewhew. :P