Thursday, May 19, 2011

Grand Annual Dinner

Grand Annual Dinner Radiography Club 2011
Tower Regency Hotel, Ipoh
14th May 2011
Tema : Hitam, merah putih.


Assalamualaikum.

Ini merupakan dinner yang kedua yang aku pernah pergi. Owh. Tak setiap semester ada dinner. Masa semester dua dah pergi dah. Guna jugak tema hitam dan putih. Kali yang nak bagi beza tambah merah. Ce guna tema hijau ke kelabu baju pengakap ke biru laut ke. HAHA.

 Yang bestnya Kak Lin pun ada jugak masa dinner ni. Woot woot.

 Kalau nak cari aku memang senang. Warna menyerlah. HAHA.

 Gambo 1
 Gambo 2
 Gambo 3
Gambo 4

Gambo 1, 2, 3 dan 4 ada cerita disebaliknya. Punyalah susah nak amek gambo-gambo ni. Berlari-lari kami. HAHA. Bila dah dapat rasa bangga sampai kembang lubang hidung. Dugaan apa? Biarlah rahsia. HAHA.

Serius Kak Lin merupakan hot girl malam ni. HAHA. Semua nak amek gambo dengan Kak Lin. Populariti Kak Lin dengan artis memang takdak beza. Nasib baik dapat bergambo dengan Kak Lin. Pergh. Bangga dapat bergambo dengan artis. Bagaimana dengan artis Saidatun Maya Karin? Owh. Beliau jugak popular walaupun tak sihat. Takpa. Hang tetap menjadi artis di hati aku sepanjang zaman. Nanti kalau aku ada anak perempuan mahupun anak-anak perempuan (eh. tetiba ada ramai anak perempuan. HAHA. amiin amiin) artis pertama yang depa akan kenal adalah hang. HAHA.

Mungkin begini dialog antara aku dengan anak(s) perempuan aku "Kalau hampa nak tahu, dulu Mama pernah pergi dinner dengan artis Saidatun Maya Karin. Haah. Hebat tak Mama?"

Sesungguhnya secara jujurnya Ika yang duduk nombor dua dari kanan sangat cantik dan comel malam ni. Hik hik hik. Sangat comel walaupun tanpa makeup dan pakaian yang meriah. Ini dinamakan natural beauty. Owh. Kalau aku jadi lelaki yang bernama Brad Pitt, aku mengorat Ika dengan bersungguh-sungguh. Disebabkan aku perempuan, tak dapat aku nak mengorat Ika. Sedih sedih.

 Kasut merah tu aku tau sapa punya. Tu kasut Amir. HAHA. Dari jauh dia masuk hall aku perasan kasut dia dulu. HAHA.

 Nampak tak ada babygirl kat bahagian kanan? Nampak tak? Ehem. Babygirl merupakan anak kepada lecturer fizik kami. Serius comel. I mean, sangat comel. 

 Ehem. First time tengok dia terus hati aku berkata, "Pergh. Cantiknya dia" Hik hik hik. Owh ya. Dia junior aku. Status, dah berpunya. HAHA.

 Ni merupakan salah satu koleksi gambo terharu. Dapat bergambo dengan Raihanah. Tapi aku sorang saja yang panggil Raihanah dengan panggilan Raihan. HEHE. Eceh. Sayang raihan. Hik hik hik.

This is my territory. Penceroboh akan didakwa. HAHA.

Thai Chicken Salad

Raisin Seafood Salad

Coleslaw Salad
Serius. aku suka semua salad yang ada.


 Makanan malam ni semuanya sedap. Dan aku makan hampir kesemua makanan yang ada. HAHA. Mungkin sebab banyak makan sampai ada yang panggil mesin pengisar makanan. HAHA. Owh ya. Sebut pasal m esin pengisar makanan, malam tu kami dapat sendiri buat ais kacang. Ada mesin yang dok kisar kiub ais. Woohoo. Bila makan rasa sangat sedap. KAHKAHKAHKAH. Serius weih memang sedap. Bukan takat boleh buat ais kacang, buat lai chee kang pun boleh. Favourite favourite. Kesedapan lai chee kang yang aku buat masih lagi terngiang-ngiang di lidah. KAHKAHKAHKAH.

Owh ya. Tak dilupakan, laksa. Nyum nyum.
 Rasanya malam ni hampir semua budak lelaki kelas aku datang. Good! Itu yang kita mahukan. Baru meriah bila semua kawan-kawan ada.

Cari persamaan kami. HAHA.

Ehem. Ni kumpulan Kita Bakor. Depa buat persembahan masa dinner. Memang terbakor persembahan depa. Tak dengar lagi sora vokalis. Boleh rentung. HAHA. Owh ya. Ada jugak pertandingan karaoke. Woohoo. Disebabkan pertandingan karaoke ni, aku dah suka lagi Grenade. HAHA. Owh ya. Ada jugak sesi nyanyian di mana pengajar kami nyanyi. Woot woot.


It's a beautiful night :)

No comments: