Sunday, March 20, 2011

Batu Feringgi

 Assalamualaikum.

Sebenarnya ada jugak niat nak cari skirt dengan dress tapi tak ada yang berkenan disamping mempunyai harga yang cantik. Oleh yang demikian, kami pi jalan-jalan kat tepi pantai.

Kalau nak diikutkan harga asal untuk naik kuda adalah mahal dan sememangnya mahal sampai tak tak tahu nak bagitau macam mana mahalnya harga yang mahal tu. Memandangkan kami sampai pun dah lewat, maka harga pun jadi murah yang boleh diklasifikasikan sebagai murah. Dua orang naik seekor kuda tak mandi pagi lagi dengan harga RM10.


Kami yang lain malaih nak naik sebab ada sebab yang tertentu. HAHA. Dan sesungguhnya bukan sebab kami takut kuda. Jangn silap paham.


Background dah cantik. Model lagi lah cantik jelita. Cahaya saja yang kurang sporting. T_____T

No comments: