Wednesday, November 04, 2009

tutup buku balik umah

Salam suma.

Harinih memang down betol. Paper quality assurance memang membunuh. Saya dengan kawan-kawan takdak lah sampai sumpah seranah. Nak histeria jugak lah dengan paper nih yang susah tahap ________ (sila isi dengan jawapan yang sesuai) Bagi saya susah walopun sebenornya tak susah kalau ingat. Memang tak susah pun bila pikir balik. Senang sangat sampai tak tertulis jawapan sampai terpaksa pikir lama tuk tulis satu perkataan. heehh. Itu bukan senang namanya. Itu susah. Kesusahannya membolehkan saya mengosongkan ruang jawapan dengan hati yang terbuka. Tanpa paksaan. T_________T

Damn.

Lepas anta paper saya baru teringat jawapan untuk soklan tadi. Tak ke sakit hati bernanah jiwa. Rasa nak jer baling belanga kat muka sendiri. Ini pun jadi masa paper instrument. Tengah mandi boleh pulak teringat jawapan untuk soklan exam yang saya merapu amenda ntah. Full answers okay. Memang rasa nak celup kepala dalam baldi lama-lama. Kemudian bila takleh bernafas, kuarkan balik kepala. Amek oksigen sepam dua. Masukkan balik kepala dalam baldi.

Memang hati sensitif macam kaca bila pikir pasal exam. Tadi cakap dengan Kak Lin pun dah sebak. Taknak bagi nanges buat lawak sekupang dua kupang. Kang dok pikir pasal exam pecah pulak empangan air mata. Lagi haru biru pink kaler suma. Rasa kecewa memang tak dapat selindung. Tapi exam kali nih saya jadi betol-betol sensitif. Senang jer air mata kuar. Apatah lagi bila dengar sora mak dengan abah. Lagi lah sayu. Saya pun taktaw sebab apa rasa mcam tuh. Mungkin sebab hormon tengah tak stabil. ceh. Tak abes-abes salahkan hormon. haha.

Setiap kali sebelom exam, saya akan kol mak, abah dan dirinya untuk mintak dipermudahkan saya jawab exam. Setiap kali itu lah saya rasa sayu. Mula lah air mata nak kuar. Hampeh betol. Mana ada rockers kapak nanges. Buat malu lah. haha. Kata taf. Tapi kali nih pegi mati tepi-tepi dengan taf. Exam dulu, bab taf kemudian. Mungkin sebab saya taw saya kurang bersedia. Soklan pun da jawab. Jadi tunggu jelar result macam mana.

Macam-macam petua atau amalan yang diberikan sebelom dan semasa jawab soklan. Alhamdulillah sedikit sebanyak membantu. Dah lar saya nih jenis blur. Nasib lah sapa dapat awek blur macam saya. hehe.

Disebabkan kecewa, malam tu Kak Lin bawak saya dengan Farah makan kat KFC. yaaaahoooooo. Terima kasih Kak Lin. Dekat KFC sempat pulak brader tuh interview saya. Amenda ntah dia tanya. Saya pun da lupa lambang lapo sangat. hehe. Mungkin sebab saya pakai t-shirt kolej kot. aarrgghh. Tak penting suma tuh. Tak masuk exam pun. hehe. Lepas makan berhoyeh-hoyeh dekat Jusco. Saya menyuarakan isi hati (eceh) nak tengok midnite movie. Memang saya da dapat agak. Nite saya yang eerr ... kurang murni tuh mendapat tentangan hebat. hehe. Nasib baik tak kena pulas telinga.

Esok pagi baru balik. Tiket bas tak beli lagi pun. Buat otai jer beli tiket on da spot. Peduli apa aku. Janji dapat balik.

Entry ditamatkan kerana saya da mengantuk. Bye.

No comments: