Tuesday, December 08, 2009

kerana hari ini 8 Disember

Salam suma.

Fuuh. (lap peluh) Memang kecoh . Abes Facebook tunggang langgang especially profile budak-budak kelas saya. Saya yang baca pun abes tertungging. Memang panas sampai kuar api (tipu). Memang tak dinafikan. Facebook banyak membantu menyebarkan berita serta gosip-gosip panas. Kali nih kecoh pasal result exam (pengsan bergaya) Sebelum ni pun ada jugak dengar berita yang result kuar harini. Steady lagi walopun dah rasa macam nak melalak depan laptop sampai tingkap meja jadi saksi.

Tarik nafas dalam-dalam. Hembus nafas. Nafas seperti biasa. heehh. Takkan tu pun nak kena bagitaw. Takpa-takpa. Kita abaikan dulu senaman idong yang tak memberi sebarang faedah dan khasiat selain daripada memberi kekembangan idong yang tidak terperi sahaja. Move.

Sambung balik entry.

Saya maleh nak amek port sangat. Mungkin tu cuma ilusi semata-mata. Jadi tangan saya yang ringan dan cantik nih ringan jer klik kat link sign out. Konon bajet nak bagi komitmen yang tidak berbelah bahagi dekat citer CSI : New York sampai ikan abah pun postpone dulu nak bagi makan. Nak berkasih sayang kejap dengan televisyen. Ini suma salah Dr Hawkes. Put the blame on him. Sapa suruh dia ensem sangat. Kulit kami da sama kaler. Kira ada jodoh lah kami nih. ehem ehem. hehe *tersipu-sipu malu sambil tersenyum macam kucing gatal*

Dah abes menatap wajah Dr Hawkes, saya log in balik kat Facebook. Sungguh terkejut dan tidak percaya. Saya da banyak ketinggalan. Banyak status yang kena baca lambang nak dapatkan maklumat pasal result. Ada yang da taw result. Ada yang taknak taw result konon-kononnya takut. aarrgghh. Lantak dorang. Saya tak kira. Memang da nekad nak taw result saya harinih jugak. Nak kol HEM tanya result da lambat da. Time lunch da start. Takpa-takpa. Steady lagi Memandangkan saya seorang yang penyabar (haha) tunggu jer abes waktu lunch. Lepas lunch kol, asyik tak dapat. Bila da dapat, line tuk ke HEM buzy. Sabo lagi. Kol sejam kenudian. Masalah yang sama. Sabo lagi. haih. Lepas nih kalau jadi masalah yang sama ada jugak yang langgar dengan kapal selam. Takpa. Kita tido dulu. Kata saya dalam hati.

Sejam kemudian .....

Owh. Selamat pagi Malaysia walopun da petang. haih. Lama da tido ni. Semangat berkobar-kobar nak kol. Dengan lafaz Bismillah saya dial dengan penuh tertib nombor kolej.

tut tut tut ...

Sabao Tika. Sabo. Masa nih syaitonirrajim datang hasut. Dapat kol hang maki dia abes-abes. Baru depa taw. Depa dok biaq hang tunggu lama. Kata syaitonirrajim. Cepat-cepat baca ayat Kursi. Bior dia terbakar. Saya rasa akak yang angkat kol saya da boleh cam da sora saya. Jangan dia konpius sora saya dengan Siti Nurhaliza da lar walopun sora kami hampir sama. Hampir macam mana? Sangat lah hampir macam langit dengan Bumi. Lembut jer sora dia. Mesti akak nih cun. hehe. Takdak kaitan betol. Hampeh betol saya nih. Akak sora lembut dan saya bajet dia cun bagitaw yang saya kena kol sok pagi untuk taw result sebab depa nak pindah ofis.

owh. Yeker. Dalam hati. ~!@#$%^&*

Saya memang dah lama standby gunting nak potong wayar telefon satu Malaysia kalau esok saya kol asyik tak dapat jer. POTONG! POTONG! POTONG! POTONG SAJA LAH.

No comments: