Friday, June 05, 2009

Result

Salam air mata suma! T__________T

Result semester 2 radiografi dah kuar dan majoriti ramai dah taw. Pagi-pagi lagi dah ketaq lutut tunggu result. Rasa macam nak tercabut tudung sebab ketaq. hehe.

So saya ada hak untuk bersedih dengan result yang eerrr... alahai... (lagi sedih daripada tak dapat tiket balik kedah sampai rasa nak meraung kat medan gopeng) Sejak saat saya bukak kertas soklan gerak hati hati saya terlalu amat sangatlah tepat sebab dengan cemerlang serta gilang gemilang saya berjaya mendapat markah rendah yang sangat menarik mata memandang. Subjek-subjek lain masih lagi dalam keadaan stabil kerana lulus dengan kedudukan baik.hehe.

So, saya terima dengan hati tenang dan pasrah. Maybe saya tak cukup berusaha dan dicampur pulak dengan kifarah dosa. haish. Sungguh tak best. So face it.Dengan result nih maka hancur musnah menjunam lah harapan saya macam kapal terbang patah sayap untuk masuk Dean's List. huhu.

Tahniah diucapkan kepada mereka yang berjaya dapat result best.

Oleh itu, jom kita pi blajaq untuk masa depan yang gilang gemilang. Jom study fizik! haha.

2 comments:

Asip Hussin said...

salam. alahai cik tika, sedey je cite awak. tp xpe, ini namenye bukan tidak berjaye, tp belom berjaye. jauh tau makne "tidak" dan "belum" tu. mereke yg bermotivasi tidak sesekali akan melafazkan, "tidak" kepade takdirnye, seperti "aku tidak pandai" atau "aku tidak kaye"...sebaliknye mereke akan mengucapkan "aku belum berjaye" atau "aku belum kaye". word belum adalah word perangsang kejayaan sbenanye, krn secare tak langsung kite akan lebih berkeyakinan bhw satu hari nanti, kite akan dpt ape yg kite nak, cume saatnye bukan kini. faham ke ape sy taip?

p.s: sori taip pnjg2, saye mmg mcmni hehe~

cik tika said...

hehe.
paham2. :)