Wednesday, June 24, 2009

my dad my hero

Salam. Wokeh suma. Macam yang kita suma taw hari bapa da sampai. Kepada suma bapa, selamat hari bapa saya ucapkan (kalau ada lar bapa yang baca blog nih) dan terutama untuk abah saya yang tersayang, Ramlee bin Shariff. ~ ngee :P Ucapan nih pun boleh ditujukan kepada bakal-bakal bapa mahupun yang teringin nak jadi bapa juga yang sebok-sebok dukung baby bajet bapa penyayang. Kira boleh jelar. Bantai jer. haha.

Tak silap saya cogan kata (eceh) tuk hari bapa taun nih or beberapa taun akan datang mahupun dah lama guna tapi saya jer yang baru taw (tetiba rasa cam duk dalam gua T_____T) adalah "My Dad My Hero". heehh. Sangat sweet lah. hehe.

Bagi saya abah saya adalah hero saya. Beliau akan cuba melindungi keluarganya sedaya yang mungkin, mencurahkan segala kasih sayangnya kepada keluarga dan macam-macam lagi. Kalau dulu orang tanya sapa boifren saya, saya akan tunjuk ayah saya. hehe. Lepas tuh dorang tak tanya dah soklan ngok ngek tuh kat saya. Ntah amenda lar yang dorang suka sangat tanya soklan tu kat saya. Cam takdak soklan lain kat muka bumi nih. Ce tanya saya nih da makan ke belom, kalau tak makan lagi nak belanja. Ada gak pekdahnya. Kalau saya bagitaw depa yang saya takdak boifren depa takmaw caya. Cakap ada boifren depa kata saya muhong. haih. Zaman ligat playgirl playground saya da lama tamat (yelar tuh) hehe.

Oleh itu saya sudahi entry dengan... dengan... eerr... sekian terima kasih. hehe.

No comments: