Sunday, March 01, 2009

arigato

Tak de apa-apa yang menarik. Cuma ingin memahatkan rasa terima kasih yang amat sangat kepada individu yang telah banyak membantu semasa saya tidak sihat tempoh hari. Really apriciate it :)

Italic Millions thanks to
  1. Kak Lin sebab banyak tolong Tika masa Tika demam hari tuh. Tolong bawakkan Tika pegi klinik, carikan air kelapa, bawak pegi kedai makan (hehe) dan bertanyakan kesihatan Tika setiap hari. Thank you so much :)

  2. Mak dan abah yang yang telefon bertanyakan keadaan akak.Tak lupakan jugak turut memberi arahan serta perintah yang harus dipatuhi oleh seorang pesakit demam campak. Bagi ibu bapa, tidak ada yang lebih bernilai pada mereka melainkan anak-anak (walopun berleter selama 3 jam tanpa ada take 5 sebab terhangitkan sekor ikan selangat atau pegi main bola dan kuar shopping sampai tak ingat nak balik umah atau memfire anak-anak sebab mereka tercabut sebatang anak pokok cili yang disangka rumput)
  3. Kak Tasya (senior farmasi) yang tolong carikan air kelapa malam Tika disahkan mengidap demam campak.
  4. Kak Teh (senior farmasi) yang memberi panduan menggunakan krim untuk menghilangkan rasa gatal di muka.
  5. Rakan-rakan RCMP yang bertanyakan keadaan Tika. isk isk isk. Nak kuar dah nih air mata terharu. Thanks to Kinah (yelar. aku kene demam campak, bukan ALERGI), Era, Kak Imah, Wani, Aizuddin (mesej tanya kabor), Hanif (aku tak lupe ko lar. tu lar anip. ko tuh ensem sangat. aku tengok muke ko yang ensem tu sampai buleh dapat demam campak), Ida, Akma, Farah, Sya, Anis dan mereka yang lain.

  6. picture : kredit to Ika

  7. Dia yang setiap hari menghantar mesej dan menelefon saya untuk bertanyakan kesihatan saya. I really appreciate it so much :) Yelar. Seminggu tak nampak saya di kolej.

  8. Farhana Abdul Halim yang kol bertanyakan kabor. haahh. Akhirnya aku kena jugak demam campak weih walopun terlewat 4 tahun dari hang. hik hik hik.

  9. picture : kredit to Farhana

  10. Kak Yun yang bertanyakan kabar kazen dia yang demam campak nih di YM. ehem ehem. Bila dah ada keta nanti, jangan lupa bawak Tika pegi jalan-jalan. heee :P

  11. Rakan-rakan di YM; Hafizi dan Abang Izhar yang jugak bertanyakan keadaan saya. isk isk isk. Tetiba nak nanges kuar air mata terharu satu sungai (ceh. ngada-ngada betol budak kecik nih. cik tika, awak penah kena pelempang tak?)

Sekali lagi. Terima Kasih :)

No comments: