Friday, January 23, 2009

mari baca! mari baca!

Salam ceria suma. Ekceli... ekceli... ekceli... (woih. berapa banyak ekceli nih) ekceli... ekceli (tengok tuh, taip ekceli lagi. tika, tibai sat gi kot) saya dah lupa camner nak buat tag. Nasib baik memory saya ok lagi walopun kurang stabil. Kali nih kena jawab soklan tag yang super duper panjang. Dan seperti biasa jugaklah, tiada insan lain yang akan tag saya kalau bukan, Miss Aiman.

p/s Man, hang cuti skolah sampai bila?

35 Little Secrets
Be honest no matter what!

[1] Who was your last text from?
=> Maxis. Kredit hampir tamat tempoh. aiseh T__T eerr. Pok Nik, topup cam bese ek *blushing*

[2] Where was your default pic taken?
=> Di tepi kandang harimau bintang. hoho. Saya sangat berani. Tak lar. Di Bukit Merah.

[3] Your relationship status?
=> Saya setia pada yang lapan (?) Sebab itu saya masih lagi single mingle and available. Mr Bunga, mau masuk line ka? haha. haip. Dah, pegi buat keja. Jangan asyik nak bergayut kat telefon jer.

[4] Have you ever lost a close friend?
=> No and i dun want to.

[5] What is your current mood?
=> Tensi. Tensi assignment tak abes lagi, campur ngan tensi pasal menda lain. Luckily, mak ada bagi support.

[6] What's your brother's name?
=> Naim. Fakta : tak nampak macam adek pun.

[7 ] What's your favorite color(s)?
=> Warna eskrem Paddle Pop. haha.

[8] Where do you wish you were right now?
=> Nak belasah sorang senior saya. Pendam jer perasaan geram nih sejak dari orentasi masa saya sem 1 lagi. Mula-mula memang nak belasah dia dengan bersungguh-sungguh guna sudu besi tapi bila tengok badan dia yang besar, tinggi lagi taf, pastu bandingkan plak dengan saya, terus KENSEL niat keji saya tuh.

[9] Have a crazy side?
=> Yes. Tak caya tanya lar kawan-kawan saya. Bila dah datang angin gila saya, tak daya dah nak tahan. And love to break rules. I love it! walopun kat luar nampak macam budak skema, diriku sebenar ku jua tahu. haha.

[10] Ever had a near death experience?
=> No. But in da future, everyday I've to face wit people who are fighting for their life. So, get your mentally and physically prepared, Tika! 1 down, 5 more to go! Chaiyok! Chaiyok!

[11] Something you do a lot?
=> study, study, study. Lumrah hidup sebagai seorang primadona. eh. Silap. Seorang pelajar.

[12] Angry at anyone?
=> No and i dun want to do so.

[13] What's stopping you from going to the person you like?
=> hurm. I dunno. I'm more into "tanpa ati dan perasaan" bila tengok orang. Mungkin dia buat sumting dat makes me feels like want to bury him/her alive at Gunung Jerai.

[14]When was the last time you cried?
=> Minggu lepas kat Medan gopeng sebab tiket bas balik Kedah dah abes. Meraung-raung macam daineso sampai Ida kena panggil polis tuk tenangkan saya. kah kah kah. Acah jer. Mana ada nanges lar. Over taw kalau buat macam tu. Dah tak ingat bila kali terakhir menanges.

[15] Is there anyone you would do anything for?
=> Family, friends and sumone important in my life.

[16] What do you think about when you are falling asleep?

=> alar. Esok kena pegi kuliah. Malasnya. Oleh itu, wahai junior-junior yang ku "sayangi", jangan contohi senior awak sorang nih.

[17] Who was the last person you talked to on the phone?

=> Mr Bunga. ehem ehem. Sudah lama tidak bersua dan bertanya khabar. Jangan lupa bagi angpau kat budak skolah sorang nih yer. And, bila pegi outstation, jaga diri dan mata k. Jangan asyik nak usha awek Sabah jer. Tak jeles pun.

[18] What are your favorite songs?

=> Many many many.

[19] What are you doing right now?

=> Tengah buat tag sambil jari-jemari mengetuk papan kekunci dan mata melihat skrin komputer.

[20] Who do you trust right now?

=> Sumone dat I noe i can trust him/her.

[21] Where did you get the shirt you are wearing?

=> Kat kedai. hehe. Kat sekolah. Baju persatuan di kala zaman muda-mudi.

[22] Have you kissed someone in the past week?

=> Harimau kumbang. huiks. Harimau lagi. Tak lar. Saya kiss Dementor. hoho. Lagi bahaya. haha. Jangan caya. Didn't kiss anyone. Just kiss my teddy bear, Si Muncet, given by him.

[23] What is your lucky number?

=> 2, I guess.

[24] Who are your friends that are closest to you?

=> wani, farhana, yah, fiza, ekin, ain, zana, ida, kak imah, ika, raihan, akma, farah, wanie, kak lin, kinah and many more.

[25] Describe your life in one word.

=> Enjoy. Sykur sangat.

[26] Who are you thinking of right now?

=> Mr Cadaver. Tak nyesal kalau tak jumpa dia. Tapi saya nak jumpa dia. Demi masa depan anatomy aku menjadi gilang-gemilang. Mereng ke apa aku nih. Dalam punya ramai orang, Mr Cadaver kat bilik anatomy jugak aku teringat. ceh. Mr Cadaver, please don't come into my dreams. p/s sapa-sapa tak taw apa itu cadaver, meh sini cheq nak habaq mai. Cadaver tuh MAYAT yang budak-budak perubatan selalu guna tuk blaja anatomy. sekian. terima kaseh.

[27] What should you be doing right now?

=> Siapkan assignment. Tapi lain pulak yang saya buat.

[28]If you could wish for something over a birthday cake right now what would it be?

=> Money. Untuk shopping macam Paris Hilton walopun saya sebenornya saya nih lagi best daripada dia. haha. Shopping bukan menda yang penting sekarang nih. Perkara utama sekarang adalah bayar yuran pengajian (RM5 k per semester) dan yuran pengangkutan dan penginapan asrama (RM1 k ++ per semester) See. Bukan aku kedekut tak tentu pasal k. Aku bukan kedekut tapi berjimat-cermat.

[29] What are you listening to?

=> Friday Night by lily allen. Nice song.

[30] Who was the last person who gave you a hug?

=> Zura, masa kat Medan Gopeng sebelom dia balik Shah Alam. Pastu tinggal lar sorang-sorang kat situ. isk isk isk T___T

[31] Who was the last person who yelled at you?

=> Can't remember. Rasanya tak dak kot.

[32] Do you act differently around the person you like?

=> Of course. Tersipu-siput malu. haha. Just being normal.

[33] What is your natural hair color?

=> Warna-warni cam eskrem Paddle Pop. eh. Tak lar. Mesti lar kaler rambut Melayu asli, hitam. Kalau betol kaler macam eskrem Paddle Pop, confirm. Mak saya pengsan tengok.

[34] Who was the last person to make you laugh?

=> Ida. Tak daya nak tahan gelak kalau duduk dengan dia.

[35] Who will be tagged by u?

=> Everyone in my friend's list. Buat, jangan tak buat.

No comments: