Monday, July 07, 2008

Siti Nurhaliza

Salam. Hohoho. Guess wat? For da first time, aku post entry kat cc. Masa entry nih ditulis, aku kat cc hostel. First day buleh guna, aku dan housemate aku, Siti Nurhaliza (sesungguhnya tidak benar) atau nama betolnya Ida terus gi online pas submit borang pendaftaran. Pasnih nih klo dah ader laptop, buleh lar hari hari online. Ish..ish..ish.. Lagha tuh. Hikhikhik. Aku nak citer pasal orentasi dan hari pendaftaran aku kat Kolej Perubatan Diraja Perak nih tapi masa tak mengizinkan. Banyak siot aku nak citer. Nanti nanti lar ek. Nanti klo buleh aku buh gambar aku kat hostel, classmate dan housemate aku. Tapi tataw bila r.

Ok lar. Aku lapar nih. Nak pi pesan benjo kat pak cik kat depan hostel. Makan mee segera tak kenyang. Yelar. Dah besa makan nasi. Macam maner pun nak cari nasi gak.

1 comment:

aimanjafre said...

tadak kena mengena ngan tajok lansung~~