Sunday, June 29, 2008

sayonara me casa

Salam. Esok aku akan bertolak pegi. Selamat tinggal segalanya. Isk.. Isk.. Isk.. Syahdu betol. Hari nih biarlar aku mahu menghabiskan masa dengan menda menda dan khazanah yg ader kat umah. Pasnih aku dah tak duk umah. Klo hampa tengok barang yg aku bawak, cam pi sana tak balik dah. Macam macam aku bawak. Beg pakaian sudah semestinya XXL. Giler aahh. Klo kena duk kat tingkat atas, mampos aku nak usung beg tuh.

kan aku dah kata. bawak barang cam pi tamaw balik dah.

Selamat tinggal tv kusayang
selamat tinggal kekasih awal dan akhirku, komputer dan tenet
Selamat tinggal playlist yg berlungguk lungguk lagu dalam tuh
Selamat tinggal citer Jepong dan Korea
Selamat tinggal CSI
Selamat tinggal Astro yg membawa kegumbiraan kepadaku

1 comment:

Anonymous said...

hii..mcm mn nk knl awk ye?