Wednesday, May 07, 2008

tuala kaler pink

Salam. Semalam aku, Wani ngan Ain gi skolah. Niat kitorang adalah tuk gi tengok budak budak koir buat persembahan sempena Hari Anugerah Cemerlang (HAC). Pegi sana jumpa balik r cikgu cikgu dan junior junior. Wani dan Ain nak gi amek pengesahan daripada cikgu. Nasib bek ader Cikgu Johari. Beliau lar tolong sahkan dokumen dokumen tuh. Cam besa lar, memang kitorang kena "motivasi" pagi. Dah r tuh, terjumpa ngan pengetua. Woow. Pengetua sangat cantik dan baek aku tengok pagi tuh. Hehehe. Pagi tuh. Tapi tataw naper HAC kali nih tak meriah. Rasa sunyi.

HAC kali nih Tunku Bendahara yg datang. Makin turun pangkat. Kesian junior aku. Kempunan nak amek hadiah daripada Sultanah Kedah. Kiranya taun aku amek hadiah dulu r last Sultan dan Sultanah Kedah datang. Khabarnya Sultan dan Sultanah ader kat luar negara sekarang nih. Cam besa lar, kitorang tertanya tanya gak aper hadiah yg budak budak taun nih dapat. Guees wat? Yg lelaki dapat tuala mandi kaler pink dan perempuan Muslim dapat tudung. Ader gosip mengatakan tudung tuh dibeli kat Longwan. Wallahualam. Ntah betol ker tak. Memandai jer dorang sebarkan gosip panas tuh. Batch aku dapat hadiah buku. Batch junior dapat pendrive. Batch taun nih dapat tuala dan tudung. Weeiihh. Tudung mahal oooo. Batu keliling tudung tuh. Mau tak harga 40 hengget ++.

- Hadiah taun depan aper pulak agaknya -

No comments: