Wednesday, May 21, 2008

First Time

Salam.Kena tag. Pertama kali. Selama ni aku fikir macam manalah tag tu rupanya. Macam ni rupanya. Terima kasihlah yer Farhana sebab bagi idea nak post entry kat blog aku.

Soalannya. Sila nyatakan

  1. 7 fakta tentang anda
  2. 7 perkara menakotkan anda
  3. 7 lagu buat masa sekarang
  4. 7 perkataan yg anda suka bebenor sebut
  5. 7 perkara yg sangat bernilai
  6. 7 pertama kali dalam hidop anda
  7. 7 blog yg kena tembak

Susah nih. Haaiihh. Tapi tak pa. Akan ku tempuhinya dengan penuh kecekalan. Ahakz.

7 fakta tentang aku

  • a good listener, yet a very good babbler
  • suka buat blurr.
  • gemar merepek dengan kawan kawan dan taulan
  • tak berminat dengan aper aper jenis nombor dan maths. Senang citer, alergi nombor.
  • bukan orang yg senang nak success dalam exam. Guling pi lar study camner pun. Seyes.
  • susah nak fokus dalam buat aper aper especially studi. Haaiihh.
  • malas study. Adess. Penyakit dari zaman skolah sampai masuk universiti.

7 perkara menakotkan aku (objek pun buleh tak?)

  • bila tiada orang yg disayangi di sisi
  • pegawai JPJ. (trauma siot aku ngan depa)
  • zombie. tak kisah depa mai dari kampung mana pun.
  • kantoi
  • labah labah
  • tenet dan pc tableh guna
  • orang yg cakap menda menda pelik sepaerti perkara yg 18 taun ke atas jer buleh cakap.

7 lagu buat masa sekarang

  • Halim Yazid - anak tupai
  • Madonna - 4 minutes
  • Sudirman - dari jauh ku pohon maaf
  • Britney Spears - break the ice
  • Matta Band - ketahuan
  • Paramore - misery business
  • Mila AF 5 - (tajuk aper ntah aku tataw. Seyes. Aku start minat lagu nih pas aku dengar ringtone henpon Ain.)

7 perkara yg aku suka bebenor sebut

  • ntah lar
  • hukeleh
  • poyo jer
  • huiks
  • hurm
  • pulak dah
  • caya lah!

7 perkara yg sangat bernilai

  • family and friends
  • ka ching $$$
  • pc. Iluv u! Muaahh. :P
  • oxygen
  • tenet
  • makanan dan minuman
  • kad pengenalan

7 pertama kali dalam hidop aku

  • kena kiss. Ngan mak lepas aku dilahirkan. Hohoho.( Syahdu. Syahdu)
  • buli adek masa dier tengah blajar merangkak. Dier jadi kuda. Muahahaha. (Bajet nak jadi pontizan r)
  • nek beskal tayar 3. Ketika berusia 3 taun. Pada taun 1993.
  • pegi skol nek bas awam taun 2003. (Aku budak berdikari weih.)
  • jadi pengawas gila kuasa. Masa skolah rendah. Cian classmates aku. Tak caya, tanya Zul. (eleh. Dier pun sama gak)
  • buli kucing. Juga ketika berusia 3 taun. Buh kucing tuh dalam sangkar arnab. Then, bagi dier makan "nasi" hampas kelapa dengan "berlaukkan" bunga raya.
  • drive keta. Alar. Masa praktikal tuk amek lesen L tu.

7 blog yg ditembak oleh pengawas gila kuasa nih. Hahaha.

  • Aiman
  • Fitri (klo hg bukak blog aku)
  • Ety
  • Maya
  • Mak cik yg jual nasi lemak kat taman aku (klo dier buat blog r)
  • Alien planet Uranus.
  • Saper saper yg nak buat tag nih. Tiada diskriminasi ketinggian badan.

- Ader pengakuan kamikaze tuh -

No comments: