Friday, April 11, 2008

entah mengapa..

Salam. Minggu minggu ni ditempuhi dengan hati yg berat sedikit, mungkin punya masalah ataupun memberi masalah. Ntah lar. Yg pasti hati tetap gelisah. Resah. Kondusi sekarang amat memeritkan, ditambah lagi dengan tekanan daripada banyak pihak. Oh. Buleh jadi gila. Harap semua ini dapat berakhir dengan cepat. Ujian demi ujian ditempuhi, dugaan demi dugaan dilalui, aku tetap berdiri di sini. Tapi sampai bila? Entah mengapa aku seakan akan kehilangan "sesuatu" dalam hidup. Aku sendiri tidak pasti apakah "sesuatu" itu. Mungkin kerana perkara perkara yg berlaku kebelakangan ini. Semua yg berlaku benar benar menguji kematangan dan rasional aku untuk menilai sesuatu perkara dari sudut yg postif dan lebih dewasa. Acap kali diri ini mengeluh mengenangkan semua itu. Tunggu seminit. Bukan itu yg sepatutnya aku lakukan. Mengeluh pabila masalah menerjah diri aku. Bukankah aku ingin berhijrah?

- I am sad. Really really really sad. -

No comments: